Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Η ΑΛΛΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ (κάποιες σκέψεις)

Κατά την παράδοση, ολόκληρο το σώμα του φυσικού νόμου χωρίζεται σε δώδεκα (12) ΝΟΜΟΥΣ, έξη (6) οι οποίοι αφορούν τις εφαρμογές της μεριστής ουσίας και έξη (6) της συνεχούς ουσίας.
Για κάθε νόμο έχει την ευθύνη μια ανώτερη προσωπικότητα και έτσι έχουμε έξη θηλυκές θεότητες που έχουν σαν σκοπό την τήρηση των νόμων της μεριστής ουσίας και έξη αρσενικές θεότητες που ο σκοπός τους είναι η τήρηση των νόμων της συνεχούς ουσίας.
Οι 12 ΝΟΜΟΙ (Δωδεκάθεο) κυριαρχούν  επί της γής και επί ολοκλήρου του Γαλαξία και τέλος ακόμα και  αρχαιότατες ανώτερες οντότητες υπακούουν στους  Νόμους.
Τις αρχαίες αυτές οντότητες ο Ορφέας τις ονομάζει Νύκτα και λέει οτι ο Ζεύς γαλουχείται και διδάσκεται μέσα στο άντρο της Νυκτός.
Μεταξύ αυτών των θείων οντοτήτων συγκαταλέγονται η Δίκη, η Θέμις και οι Ευμενίδες.
Οι Ευμενίδες και άλλες ανώτερες θείες καταστάσεις, εικονίζονται πολλές φορές με μη ανθρώπινη μορφή. Αυτό γίνεται για να τονισθή οτι είναι αρχαιότατες, προς της εμφανίσεως της ζωής επί της γής και οτι προήλθαν απο άλλους πλανήτες.
Επίσης βλέπουμε τους Ολύμπιους Θεούς να αγωνίζονται κατά των αρχαίων αυτών Θεών.
Η πάλη των Ολυμπίων  Θεών με Θείες οντότητες άλλου επιπέδου, σημαίνει την πάλη για την εξελεκτική άνοδο σε ανώτερα επίπεδα συμφώνα με τον Νόμο της Θείας Εξελίξεως, για αυτό στην πάλη πάντοτε νικητές είναι οι Θεοί του ανωτέρου επιπέδου.




2 σχόλια:

  1. Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια για το κείμενο αυτό.
    Τόσο η τεχνική του ματιά, όσο και η φιλοσοφική του σε ένα θέμα τόσο πολύπλοκο και δυσνόητο είναι εξαιρετική.
    Συνέχισε με την ίδια θέρμη και αταλάντευτη σκοπιά να ενημερώνεις και να αφυπνίζεις τις κοιμισμένες αντιλήψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευγε Ιανέ,λιγα και καλά άλλωστε το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν

    ΑπάντησηΔιαγραφή